Πέμπτη 29 Οκτωβρίου 2009

Απάντηση στην Πόπη (Αύγουστος 2009)

Αγαπητή φίλη,
το Arixtra είναι πολύ καλό φάρμακο εγώ το χρησιμοποιώ συχνά στους ασθενείς μου, δυστυχώς όμως δεν ελέγχεται η αποτελεσματικότητά του με το INR. Δεν ξέρω ποιοι γιατροί ή ποιος γιατρός σας συνέστησε το συγκεκριμένο τρόπο εργαστηριακού ελέγχου αλλά δεν είναι σωστός. Το arixtra μπορεί να ελεγχθεί ή με τον προσδιορισμό της αντι-Xa δράσης του (είναι φάρμακο που έμμεσα δρα ως αντι-Χa παράγων, ή με το ATHU-test ένα δικό μου τεστ. Το φάρμακο δεν έχει παρενέργειες (σημαντικές)
ευχαριστώ για την ερώτηση

Παντελής Ε Μακρής

1 σχόλιο:

Unknown είπε...

Αγαπητέ Κύριε,

Εντυπωσιακό πραγματικά το ιστολόγιό σας. Με χαρά μου βλέπω πως δίνεται συμβουλές και σε ενδιαφερόμενους λόγω φυσικών καταστάσεων για την αιματολογία.

Η ερώτησή μου είναι απλή. Η γυναίκα μου βρίσκεται σε μόνιμη αντιπηκτική αγωγή από το 2006 με Sintrom & Salospir 100mg με target INR 2.0-2.5. Έχει διαγνωστεί με APS και είχε ένα ισχαιμικό εγκεφαλικό επεισόδιο τότε. Είναι 26 ετών σήμερα. Όπως γνωρίζετε η διαδικασία διατήρησης του INR μέσα στα όριά του έιναι επίπονη και ψυχοφθόρα. Γνωρίζεται αν υπάρχουν άλλα φάρμακα με το ίδιο αποτέλεσμα για μακροπρόθεσμη χρήση που να μην χρειάζονται τόσο συχνή παρακολούθηση και προσαρμογή όπως το Arixtra? Πότε κατά την γνώμη σας τα περιμένουμε στην Ελλάδα?

Το Xarleto είναι τέτοιο φαρμακο?